بیمارستان تامین اجتماعی با توجه به اینکه با 50 تخت فعال و تجهیزات ناقص کار خود را آغاز کرد امروز در چهار فاز متفاوت ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ داوود علی محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی استان قم گفت: این بیمارستان با 112 تخت و در آینده ای نزدیک با 120 تخت فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی گفت: این بیمارستان 120 تخت خوابی نخستین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی است که از سال 86 کار ساخت آن با حضور آیت الله مکارم شیرازی آغاز شد و دو سال پیش افتتاح شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در این دو سال 12 هزار نفر در این بیمارستان بستری شده‌اند گفت: از ابتدای امسال بیش از دو هزار زایمان  در این بیمارستان انجام شده است و توسعه این بیمارستان بسیار چشمگیر و سریع بوده است و از ابتدای امسال 50 هزار مراجعه کننده به این بیمارستان آمده اند.

علی‌محمدی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین انواع این نوع است خاطر نشان کرد: قطعا در آینده مراجعات بسیاری به سوی این بخش انجام خواهد شد، تلاش می کنیم تا در این حوزه به هر نوع ممکن تکریم مردم و بیماران را داشته باشیم.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.