پارک های جنگلی مازندران آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری گفت: 15 پارک جنگلی فعال در سطح 5 هزار و 700 هکتار تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری هستند.

بابایی افزود: پارک های جنگلی جلگه ای جز پارک های شاخص هستند و پارک جنگلی نور هم با مساحت 3 هزار و 600 هکتار جز دومین پارک شاخص کشور و اولین پارک شاخص استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران با اشاره به اینکه بر اساس قانون طرح تهیه می شود و بهترین برنامه این است که طرح های مصوب اجرایی شود، تصریح کرد: رویکرد این طرح ها حفاظت از عرصه ها به خصوص عرصه های جلگه ای خدمات رسانی به مهمانان و زائرانی است که در مسیر خراسان رضوی هستند، خدمات دهند.

بابایی افزود: پارک های جنگلی جوارم سوادکوه، نور، کشپل چمستان، میرزا کوچک خان آمل، هلوم سر آمل، عباس آباد بهشهر، گرگین آباد دودانگه،تلار قائم شهر، بز چفت بابل، شهیدزارع ساری و دو پارک ساحلی میرود از پارک های زیبای تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر با حجم زیادی از مسافران وارد مازندران می شوند، یادآور شد: از مردم تقاضا دارم رعایت نکات ایمنی در برابر حفاظت از عرصه های جنگلی را جدی بگیرند تا کمترین حریق را در عرصه پارک های جنگلی داشته باشیم.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.