مدیر عامل شرکت یادمان سازه گفت: در مرمت درزهای پل‌های تقاطعی بزرگراه‌های همت، آزادگان، حکیم حدود 2000 تن آسفالت به منظور تسهیل در تردد خودروها صرف شده است.

صرف 2000 تن آسفالت در مرمت سه پل تقاطعی پایتختمرتضی اسکندر مدیر عامل شرکت یادمان سازه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مرمت روکش اسفالت بزرگراه‌های اسیب‌ دیده شهر تهران اظهار کرد: عملیات مرمت روکش آسفالت در پل تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه تندگویان با صرف 650 تن آسفالت انجام شده است و همچنین تعمیر درزهای فرسوده نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: مرمت آسفالت در پل تقاطع بزرگراه حکیم با بزرگراه چمران هم در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود این عملیات با هدف 750 تن آسفالت تا پایان تیر ماه سال جاری انجام شود.

اسکندر ادامه داد: عملیات تراش و روکش آسفالت پل تقاطع بزرگراه همت با رودخانه کن نیز با صرف 850 تن آسفالت به اتمام رسید و این در حالی بود که در ساعات پایانی شب و بدون انسداد مسیر عملیات مذکور انجام شد.

وی در خصوص افزایش ارتفاع آزاد زیر هگمتانه، تقاطع بزرگراه ستاری گفت: ارتفاع آزاد زیر پل تقاطع بزرگراه ستاری، هگمتانه از 2.5 متر به 7.3 متر افزایش یافت تا عبور و مرور خودروهای سنگین به آسانی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پل ، مرمت ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار