مديركل ورزش و جوانان مازندران در دو بخش ورزش قهرماني و همگاني گفت: تعامل و ارتباطپ موثر با دانشگاه ها راهگشاي هرچه بهتر تدوين سند راهبردي ورزش است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  مدير كل ورزش و جوانان مازندارن در جلسه شوراي راهبردي براي توسعه ورزش استان در حوزه بررسی مسائل ورزش بانوان با حضور مديركل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حبيب حسين زادگان ضمن تبريك پيروزي جشن هسته اي به عموم مردم كشور و تشكر از اساتيد دراين جلسه گفت: تعامل موثر و مفيد با دانشگاه ها راهگشاي هر چه بهتر براي تدوين سند راهبردي ورزش استان است.

وي با اشاره به درخشش و افتخارآفريني ورزشكاران زن و مرد مازندراني در معيت تيم هاي بيان داشت: جايگاه ورزش بانوان با توجه به افتخارآفريني در استان خوب است كه توانسته به نتايج قابل قبولي دست يابد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اينكه جنسيت در ورزش معنا ندارد، تصريح كرد: براي نشاط جامعه و سلامتي افراد ورزش براي همه افراد زن و مرد نياز است كه با گسترش ورزش همگاني در خانواده ها مي توان به توسعه ورزش استان نقش داشت.

حسين زادگان با بيان اينكه ظرفيت علمي در دانشگاه هاي استان بسيار زياد است، اذعان داشت: براي توسعه ورزش استان به ويژه بانوان و همچنين طرح و بهبود سلامت افراد و جامعه تفاهم نامه خوبي بين دستگاه ورزش و دانشگاه علوم پزشكي صورت گرفت و در صدد هستیم تعامل با دانشگاه ها و استفاده ازظرفیت علمی دانشگاه و در نهایت اجرا نمودن برنامه ها و سند توسعه در حوزه هایی که مسایل و مشکلات وجود دارد باهمفکری اساتید و اعضای شورای راهبردی وبه ظهور برسانیم. وي با اشاره به اينكه براي كم كردن هزينه درمان افراد بايد ورزش كرد، بيان داشت: سهم و نقش دستگاه هاي اجرايي براي توسعه ورزش همگاني ارزيابي مي شود و بايد در اين زمينه نگاه مسئولان استاني را به ورزش تغيير داد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ارتباط ، تعامل ، راهگشای ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.