اقدامات اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران در دور دوم سفرهاي تابستاني تشريح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهندس احمد آفرين محمدزاده ،مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران با بيان اين مطلب كه با توجه به اهميت سفرهاي تابستاني و پيش بيني انجام تدابير لازم و به منظور فراهم نمودن سفري مطلوب و ايمن براي هموطنان و مسافران عزيز در دور دوم تعطيلات تابستاني اقدامات لازم در حال اجرا مي باشد.

ايشان در ادامه خاطر نشان كرد: هماهنگي با تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل مسافر جهت تامين ناوگان مورد نياز مسيرهاي داراي بيشترين تقاضاي سفر ، ، پيگيري مسائل و مشكلات پايانه هاي مسافربري به منظور ارايه خدمات مناسب به مسافرين ، بازديد مستمر از پايانه ها ي مسافربري و نظارت بر نحوه ارايه خدمات به مسافران توسط نمايندگان مستقر در اين مكانها ، انجام هماهنگي هاي لازم با ارگان هاي ذيربط و... از جمله اقدامات انجام شده مي باشد .

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران همچنين تشكيل جلسات هماهنگي در سطح استان با برخي از دستگاه هاي مرتبط، ابلاغ به شركتهاي حمل و نقل مسافر در سطح استان در خصوص ارتقاي ايمني سفر ، مشاركت با قرارگاه پليس راه در استان به منظور اعزام تيمهاي گشت و كنترل نامحسوس در راه ها ، آمادگي كميسيون هاي رسيدگي به تخلفات شركت هاي حمل و نقل و رانندگان در خصوص بررسي سريع تخلفات احتمالي و اتخاذ تصميمات مناسب و ... از اقدامات بخش ايمني حمل و نقل مي باشد.

ايشان در ادامه تعداد شركت هاي مسافربري فعال در استان مازندران را 163 شركت و تعداد ناوگان فعال مسافربري را 8584 دستگاه كه شامل ( اتوبوس ويژه :266 دستگاه ، اتوبوس معمولي : 73 دستگاه ، ميني بوس : 1687دستگاه ، سواري : 6558 دستگاه مي باشد ) ذكر كرد.

مهندس احمد آفرين محمدزاده با تاكيد بربرنامه ريزي به موقع و مناسب براي سفر تصريح كرد: همشهريان و مسافران محترم مي توانند نظرات ، پيشنهادها و شكايات خود را از طريق تلفن گويا 3248002 يا سامانه پيامگير 3000143 يا به صورت كتبي به آدرس : ساري- خ معلم – اداره كل حمل و نقل و پايانه ها ارسال نمايند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.