سخنگوی فدراسیون بسکتبال از جلسه ثبت قرارداد سرمربی تیم ملی و صحبت‌های او با محمود مشحون گفت.

روایت سخنگوی فدراسیون بسکتبال از نخستین برخورد مشحول و باورمنابوالقاسم کیانی با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال گفت: مشحون معتقد است، حضور درک باورمن آلمانی تیم در ملی بسکتبال کشورمان افتخاری برای ماست اما افتخارات زیادی در ویترین تیم ملی بسکتبال ما وجود دارد، که می توان به مقام قهرمانی آسیا و حضور در مسابقات جهانی اشاره کرد.
 
بنابراین 12 بسکتبالیست حکم 12 سرباز را دارند که  همدل و یگرنگ در اختیار سرمربی تیم هستند و برای موفقیت تیم می‌جنگند، که این امر یکی از ویژگیهای مهم آنهاست. 
 
**فدراسیون با سرمربی تیم ملی همکاری خواهد داشت
 
وی در ادامه گفت: کمیته فنی فدراسیون 20 مربی را بررسی کرد و در نهایت با توجه به کارنامه درخشان باورمن این سرمربی آلمانی را انتخاب کرد.
 
سخنگوی فدراسیون در ادامه به صحبتهای باورمن در جلسه اشاره کرد و گفت: باورمن هم در این نشست حضور در تیم ملی ایران را افتخار دانست و معتقد بود عملکرد مربیان ملی و باشگاهی بسیار متفاوت است. این مربی آلمانی همچنین با بیان اینکه آشنایی و شناخت کاملی از بسکتبال ایران دارد، به حضور ایران در جام جهانی ژاپن و اسپانیا صحبت کرد و گفت: بازی بسکتبالیست‌های ایران را در این رقابت‌ها از نزدیک دیده ام.
 
کیانی در پاسخ به این پرسش که نظر باورمن درباره بازیکنان ایران چیست، توضیح داد:وی معتقد است بازیکنان ایران تیمی یکدل و هماهنگ را تشکیل داده اندو علی رغم دشواری حضور در المپیک می توانند با تمرینات خوب و تلاش تیمی مسافر مسابقات ریو 2016 شوند.
 
وی در پایان اضافه کرد: با اعلام نام 28 بازیکن منتخب تیم ملی بسکتبال کشورمان نخستین اردو آمادگی با حضور درک باورمن سرمربی آلمانی مهران شاهین طبع مربی، مهران سررشته سرپرست، زال زاده مربی بدنساز، آنالیزور محمد عابدینی، فیزیوتراپ ها: محمود صادقی و محمد دهقان از جمعه 26 تیر در تهران برگزار می شود.
 
همچنین سرمربی جدید کشورمان 25تیر ماه ( یک روز پش از  برپایی اردوی تیم ملی) وارد ایران می شود. 


 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار