مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اقامه نماز فطر، اعلام کرد: نماز عید فطر هم‌چون سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم خدادوست در 600 مسجد و مصلی‌های استان آذربایجان غربی اقامه می‌شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار داشت: گروه‌های استهلال برای رویت هلال ماه شوال در مناطق مختلف آذربایجان غربی مستقر شده‌اند،که در این خصوص 20 روحانی گروه‌های استهلال را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا 12 گروه استهلال تشکیل شده است و در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی نسبت به استهلال اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ستاد استهلال در هشت شهر آذربایجان غربی شعبه دارد.

فخری با اشاره به حضور ستاد استهلال در شهرهای مهاباد، شاهین‌دژ، خوی، ارومیه و ماکو و سه شهر دیگر استان، اعلام کرد: در صورت مشاهده ماه در روز پنجشنبه، روز جمعه عید فطر بوده و در غیر این صورت روز شنبه به عنوان عید فطر اعلام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی از حضور گروه‌های ستاد استهلال در سراسر کشور خبر داد و گفت: کار این گروه‌ها آغاز شده و نتایج این استهلال به دفتر مقام معظم رهبری ارسال و نتایج به صورت متمرکز از دفتر مقام معظم رهبری اطلاع‌رسانی خواهد شد


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.