فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف و جاسازی ماهرانه 50 كيلوگرم پيش ساز، ماده مخدر شيشه خبر داد.

کشف 50 كيلوگرم پيش ساز ماده مخدر شيشه در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سردار "عليرضا صالحي" گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و کنترل پليس بر محورهاي مواصلاتي استان از ابتداي سال جاري تاکنون طرح هاي مختلفي به صورت مقطعي و پيوسته به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان در آخرين طرح اجرايي در زمينه مبارزه با مواد مخدر که در شهرستان خدابنده با تشكيل هفت اكيپ به اجرا درآمد، مأموران موفق شدند با تلاش بي وقفه، يك عامل عمده قاچاق ماده مخدر شيشه را شناسايي كنند.

وی تصريح كرد: با شناسايي اين متهم و اطمينان از حمل مواد توسط وي، طرح تشديد كنترل محورهاي ورودي شهرستان خدابنده اجرا و ماموران موفق شدند خودروي متهم را از نوع سمند شناسايي كنند.

صالحی افزود: ماموران انتظامي شهرستان "خدابنده" با تعقيب و گريز موفق شدند خودروي متهم را متوقف و مورد بازرسي قرار دهند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اين كه در بازرسي اوليه خودرو فاقد هرگونه كالاي ممنوعه بود، گفت: ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 50 كيلوگرم ماده پيش ساز شيشه را كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اين كه راننده اين خودرو به نام "س-م" اهل و ساكن "كردستان" به اتهام حمل مواد مخدر به دادسرا معرفي شد، ادامه داد: به فرزندانمان ياد بدهيم كه براي مصون ماندن از اعتياد به ديگران اعتماد بي جا نكنند.

صالحي با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، ماده مخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.