طبق وعده معاون وزیر راه و شهرسازی بیمارستان 84 تختخوابی آیت الله شیخ محمد بهاری تا پایان امسال بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان؛ محسن مرادی پناه در بازدید از بیمارستان در حال ساخت آیت الله بهاری گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان 84 تختخوابی از سال 90 آغاز شده و تا کنون این طرح 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در نشستهایی با معاون وزیر راه و شهرسازی بیش از 70 میلیارد ریال برای شتاب بخشی به روند اجرای این طرح اختصاص یافت و وعده داده شد تا پایان سال 94 بهره برداری شود. 

فرماندار بهار بیان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع با زیر بنای هشت هزار و 300 متر مربع در چهار طبقه در حال ساخت است.

مرادی پناه افزود: این طرح شامل بخشهای مختلف نظیر اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و مراقبتهای ویژه و اداری و مدیریتی است.

وی با بیان اینکه تکمیل این بیمارستان در اولویت است گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) طی تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای فرمان های ابلاغی سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف ارتقای سلامت محرومان و حمایت از برنامه های درمانی دولت ، هزینه ساخت بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار را پذیرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.