دهیاران برای خدمت به مردم با همدلی و همزبانی گام بردارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ امام جمعه دابودشت سر در همایش دهیاران با بیان این که دهیاران رسالت عظیمی برعهده دارند که روزی از تقویم کشورمان به این عزیزان اختصاص دارد، گفت: بخش های ما در حال رونق بوده که باید به نحوی شایسته گام برداریم تا بتوانیم رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: مدیریت جهادی و باکفایت بخشدار دابودشت ملموس است و زحمات بی شائبه ای از سوی دهیاران صورت می گیرد که با تدبیر، مدیریت و ارتباط برگرفته از آموزه های دینی سبب اعتلای بخش و عزت نظام اسلامی شدند.

وی با بیان این که خداوند شاهد و ناظر بر اعمال ما است که باید در مسیر تقوا قدم برداریم، یادآور شد: اگر مسوولی خداوند منان را ناظر بر اعمال خود بداند نخستین قدم برای او رضایت حضرت حق است که خشنودی مخلوق زمینه ساز رضایت خالق می شود.

امام جمعه دابودشت با تاکید بر این که دهیاران امانت دار بوده و بودجه ای که به شما می رسد به عنوان امین هستید، خاطرنشان کرد: باید با همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم گام برداشته و قدر آنان را به نحوی شایسته بدانیم.

بخشدار دابودشت در این مراسم با بیان این که در روستاها مدیریت جدیدی به نام دهیار آمده است که دولت ها در تلاش هستند تا روستاها توسعه پیدا کند، گفت: دولت بر این شد تا روستاها را با تشکیل دهیاری تقویت کند که حمایت های مختلفی صورت می گیرد.

شیرسوار، با اشاره به این که دهیاران با مشارکت مردم و کمک های دولتی در حال اجرای کارهای ارزشمندی هستند، افزود: طرح های خوبی در عرصه های مختلف در سطح روستاها صورت گرفته است و امکانات خوبی آمده که باید توسعه روستایی را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ساری ، همدلی ، همزبانی ، خدمت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.