وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به رسمیت شناخته شدن حق استفاده از فناوری هسته‌ای و توافق میان جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در متن پیام وزیر بهداشت آمده است:

به نام قادر مطلق

 به رسمیت شناخته شدن حق استفاده از فناوری هسته‌ای و توافق میان جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 را به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم.

این موفقیت سترگ که در سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری از مجاهدت، فداکاری، دانش و تدبیر جناب آقای دکتر ظریف، تیم مذاکره کننده و فرزندان غیور ملت در عرصه سیاست خارجی به دست آمد، فتح‌‌‌‌الفتوحی دیگر را رقم زد و یاد و خاطره سرداران بزرگ و رزمندگان دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

امروز و  در آستانه عید پرشکوه فطر،نه تنها صفحه‌ای درخشان از تاریخ ایران زمین، که صفحه‌ای تاریخ ساز در منطقه و جهان ورق خورد؛ و وعده‌ای که جناب آقای دکتر روحانی، تحقق آن را در انتخابات ریاست جمهوری به مردم داده بودند، به سرپنجه تدبیر و امید به بار نشست.

اینجانب موفقیتی چنین سترگ و ان‌شاءالله رفع تحریم‌های غیرعادلانه در حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و... را گشوده شدن مسیری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در عرصه بهداشت و درمان به ملت بزرگ ایران زمین می‌دانم و خدای بزرگ را برای کسب این موفقیت و سربلندی ایران و ایرانی، شاکرم.

                                               دکتر سید حسن هاشمی

                                      وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار