سنندج؛

آمادگی 32 روستای گردشگری کردستان برای پذیرایی از مسافران تابستانی

معاون گردشگری میراث فرهنگی کردستان ازآمادگی 32 روستای هدف گردشگری استان کردستان برای پذیرایی از مسافران وگردشگران تابستانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان آرمان وطن دوست گفت: استان کردستان به لحاظ برخورداری از مواهب بی نظیر الهی همه ساله مورد استقبال گردشگران نقاط مختلف کشور است.

وی افزود: 32 روستای هدف گردشگری استان کردستان آماده پذیرایی از مسافران است که امسال برای بازدید گردشگران تجهیز شده‌اند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی کردستان بیان کرد: این روستاها با داشتن آب و هوایی بسیار مطلوب و همچنین داشتن آثار تاریخی و طبیعی می توانند محلی مناسب برای بازدید گردشگران در فصل تابستان باشند.

وطن دوست گفت: در راستاي ستاد اجرايی خدمات سفرتابستان  برنامه ريزی ها و ومحورهايی برای ارائه خدمات بهتر در نظر گرفته شده كه شامل توزيع هم زمانی و مكانی سفر با معرفی همه نقاط ديدنی و جاذبه های گردشگر، مديريت و نظارت كامل و دائمي بر مراكز پذيرايی و بين راهی و رستورانها ، ارائه خدمات مناسب انتظامی از جمله خدمات و امكاناتی است كه ستاد اجرايی خدمات سفر تابستانه به مسافران ارائه می شود.

وی گفت: در راستای اشاعه فرهنگ بومی و محلی استان، نمایشگاه های صنایع دستی در سنندج و تمام شهرستان ها برگزار می شود.

وطن دوست گفت: جشنواره های مختلف فرهنگی باهدف آشنایی مسافران وگردشگران با صنایع دستی، آداب و رسوم و نیز پوشش محلی استان کردستان نیزبرگزارمی شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.