قهرمان تنیس کشورمان گفت: با وجود اینکه از آمادگی صد در صد برای دیویس کاپ برخوردار بودم به دلیل نداشتم کار پایان خدمت از رقابت‌های فیوچرز رومانی جا ماندم.

امید سوری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عدم حضورش در فیوچرز رومانی بیان کرد: نداشتن کار پایان خدمت باعث شد نتوانم ملی پوشان را در رومانی همراهی کنم و متاسفانه این اردوی بسیار مهم را از دست دادم.
 
وی در ادامه درباره آمادگی سایر ملی پوشان برای دیویس کاپ عنوان داشت: ملی پوشان از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردارند و به آمادگی مطلوبی برای رویارویی با کویت دست پیدا کرده‌اند با این شرایط قطعا می توانیم این رقابتها را با نتیجه قابل قبول به اتمام برسانیم.
 
قهرمان تنیس کشور در خصوص رویارویی تیم کویت اظهار داشت: کویتی‌ها بسیار خوب تنیس بازی می کنند و کار سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم با استفاده از شرایط میزبانی بتوانیم کویت را شکست دهیم و در دسته دوم دیویس کاپ باقی بمانیم.
 
ملی پوش کشورمان در پایان در خصوص تفاوت سطح تنیسورها و داوران در ایران گفت:قضاوت نیلی در فینال ویمبلدون بسیار خوشحال کننده بود و امیدوارم با رفع موانع پیش رو، تنیسورهای ایرانی در سطح یک جهانی بازی کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، دیویس کاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار