عضو جبهه پایداری با بیان اینکه مردم باید شاخص‌های انتخاب نمایندگان مجلس دهم را از مقام معظم رهبری بیاموزند، گفت: کاندیداها باید مطابق شأن و اختیاراتشان وعده دهند و مردم را فریب ندهند.

متقی فر در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تشکیل مجلسی پویا و کارآمد اظهار داشت: در کشور ما تصمیم مردم تعیین‌کننده است و مردم باید در انتخاب‌ها تصمیمات آگاهانه بگیرند.

وی در ادامه افزود: مردم باید با بصیرت عمل کنند و عملکرد نمایندگان حاضر در مجلس و همچنین دولت را زیر نظر داشته باشند و به عملکرد آنها بی‌تفاوت نباشند.

عضو جبهه پایداری با تأکید بر اینکه باید شاخص‌های انتخاب نمایندگان مجلس دهم را از مقام معظم رهبری بیاموزند، گفت: در این صورت می‌توان مجلسی هماهنگ با آرمان‌های نظام، رهبری و انقلاب داشته باشیم.

متقی فر اظهار داشت: اگر هماهنگی کامل بین رهبری و مجلس و آرمان‌های نظام باشد مجلس سلامت پیشرفت، توسعه و فضای سیاسی کشور را تضمین می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر انتخاب‌ها تحت تأثیر مدسازی و دروغ‌پردازی‌ها باشد مجلس کارآمدی نخواهیم داشت، افزود: رئیس جمهور با حدود 140 مورد در هنگام انتخابات ریاست جمهوری وعده داد ولی حتی به 10 مورد آن عمل نکرد و بحث‌هایی که در مورد اقتصاد و موفقیت‌های بین‌المللی و مسائل فرهنگی اعلام می‌کند، حس نمی‌شود که این خروجی یک تصمیم غلط است.

عضو جبهه پایداری با تأکید بر اینکه افراد نباید منافع خود و گروهشان را در نظر بگیرند، بیان کرد: در سال جاری انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم و امیدواریم مجلس قدرتمند یکدست، قاطع، دلسوز و متدین داشته باشیم.

متقی‌فر با اشاره به اینکه کاندیداها باید مطابق شأن و اختیاراتشان وعده دهند و مردم را فریب ندهند، گفت: نباید وعده‌هایی که از نظر شرعی بلاامکان است بدهند، نماینده‌ها باید خدمتگزار مردم باشند و مطالب واقعی را بیان کنند چرا که با وعده‌های دروغین نظام را هم گرفتار می‌کنند.

وی اظهار داشت: مجلس اسلامی سرشار از خدمت است و نه بهره‌مندی و نه برخورداری ویژه، در مقطعی مرحوم شهید مدرس با کمک یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حقوقی که از مجلس دریافت می‌کرد بیمارستانی ساخت، از این رو باید هرکسی که می‌خواهد وارد صحنه شود، ببیند که شهید مدرس چه کارهایی انجام داده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار