سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: کمیته انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در نیمه دوم سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: دفاتر استانی حزب اعتدال و توسعه در 31 استان کشور فعال شده است.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم در دولت اعتدال باید به موضوع احزاب و فعالیت آنها توجه بیشتری شود تا مشارکت مردم از قالب‌های پوپولیستی یا به تعبیر دیگر معیشتی بیرون آید و شکلی مدرن به خود گیرد که این امر تنها از طریق نهادینه شدن احزاب سیاسی امکانپذیر است.

دهقان با اشاره به اینکه کمیته انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در نیمه دوم سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: گفتمان اعتدال در خرداد 1392 مورد اقبال جامعه قرار گرفت و هم اینک شاهد پیشرفت‌های این گفتمان در اداره کشور بخصوص در سیاست خارجی و اقتصاد هستیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: انتظار می رود مجلس آینده به دولت اعتدال نزدیک باشد و دور از انتظار نیست با این وجود باید تا اسفندماه سال جاری صبر کنیم تا رویکرد نهایی مردم را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای احزاب، حضور موثر در انتخابات کشور است، گفت: در سال جاری دو انتخاب مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را پیش رو داریم که احزاب تلاش خواهند کرد در این راستا نقش مهمی ایفا کنند.

دهقان با بیان اینکه رویه احزاب در انتخابات گذشته نشان می‌دهد که حزب اعتدال و توسعه در انتخابات مجلس فراجناحی عمل کرده است، افزود: حزب اعتدال و توسعه به دنبال معرفی نامزدهای شایسته از جناح‌های مختلف بوده است.

وی تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه تلاش داشته که افرادی از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان و میانه‌روها و حد فاصل دو جناح نزد مردم معرفی شود و پیش بینی می‌کنیم همین رویه در انتخابات آتی مدنظر حزب اعتدال و توسعه باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار