«دیزنی لند» این بار در شانگهای

رئیس کمپانی دیزنی از ماکت شهربازی این کمپانی در شانگهای رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر: رئیس کمپانی دیزنی از ماکت شهربازی این کمپانی در شهر شانگهای چین رونمایی کرد. این شهربازی که بالغ بر 5/5 میلیارد دلار هزینه در برداشته شامل بخش‌های اصلی موجود در شهربازی اصلی کمپانی دیزنی در آمریکا خواهد بود.

شهر بازی فوق در «پادانگ» منطقه‌ای در کانون اقتصادی شهر شانگهای قرار گرفته و سعی شده علاوه بر شباهتش با شهربازی ساخته شده دیزنی، تطابق مناسبی نیز با فرهنگ قدیمی کشور چین در آن وجود داشته باشد.

باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی در مراسم رونمایی از ماکت این شهربازی به خبرنگاران گفت که از شش دهه تجربه به دست آمده از شهربازی دیزنی (دیزنی لند) در آمریکا و آشنایی با انتظارات مردم تلاش شده است که شهربازی جدید دیزنی در چین مورد رضایت بازدیدکنندگان قرار گیرد. 

این پروژه، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری کمپانی دیزنی در خارج از آمریکا است که انتظار می‌رود با استقبال خوبی همراه باشد.

شهربازی دیزنی در شانگهای قرار بود در اواخر سال 2015 میلادی به بهره‌برداری برسد اما ارائه طرح‌های تکمیلی برای این شهربازی همانند ساخت دو هتل در آن باعث شد افتتاح آن به نیمه نخست سال 2016 موکول شود.

پارک تفریحی دیزنی لند در ایالت کالیفرنیا ایالات متحده واقع شده است. این پارک به شرکت والت دیزنی تعلق دارد در ژوئیه سال 1955 افتتاح شد و تا کنون بیش از 515 میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

در این پارک تفریحی بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌های محبوب والت دیزنی را ایفا می‌کنند. آن‌ها باید تمام نقل قول‌های فیلم‌هایشان را حفظ باشند و با لبخند و با صدای شخصیت خود حرف بزنند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.