رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از وقوع یک فقره تصادف که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ارومیه؛ عباس فرمانی اظهار داشت: این سانحه که دیشب در محور میاندوآب به باروق رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه سمند به یک دستگاه پیکان وانت، راننده سواری سمند کشته و سه نفر دیگر از سرنشیان این خودرو زخمی شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از صحنه توسط کارشناسان مشخص شد علت تصادف تجاوز به چپ خودرو سواری سمند بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به دنبال این حادثه راننده خودرو سمند فوت و دو نفر از سرنشیان این خودرو و یک نفر سرنشین خودرو پیکان وانت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین تصادفاتی،خاطرنشان کرد: سرعت زیاد، انحراف به چپ و عدم داشتن صبر و حوصله از مهم‌ترین دلایل وقوع تصادفات است لذا از تمام رانندگان درخواست می‌شود تا نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تلاش کنند تا شاهد به حداقل رسیدن حوادث دلخراش باشیم.

فرمانی شهر باروق در محور میاندوآب به شاهین‌دژ را یکی از پرحادثه‌ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی عنوان کرد که منجر به فوت بسیاری از هم‌وطنان می‌شود.

وی با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از آغاز طرح تابستانی در استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح که حدود 70 روز تداوم خواهد داشت از 25 تیرماه آغاز و تا چهارم مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: برنامه‌های طرح تابستانی با در نظر گرفتن پرتصادف‌ترین محورها، شلوغ‌ترین ساعات، پرسانحه‌ترین روزهای هفته و همچنین علت تامه تصادفات، به شکلی جامع تدوین شده و بلافاصله پس از پایان ماه رمضان از سوی فرماندهان و عوامل خدمت‌گزار مردم در پاسگاه های پلیس راه استان به اجرا در خواهد آمد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: سمند ، انتظامی ، تصادف ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.