مدیر کل استاندارد استان آذربایجان غربی: 362 نازل سوخت مایع در 3 ماهه نخست سال 1394 در استان آذربایجان غربی مورد بازرسی و آزمون قرارگرفته است.

بازرسی و آزمون 362 نازل سوخت مایع در سه ماهه نخست سال در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلایر مدیر کل استاندارد گفت: در راستای نظارت بر اوزان و مقیاس های مورد استفاده در سطح جامعه و با توجه به اهمیت روزافزون توزیع فرآورده های نفتی در سطح جایگاه های توزیع سوخت مایع، طی سه ماه نخست سال‌ جاری تعداد 3655 آزمون بر روی نازل های توزیع سوخت مایع در 362 جایگاه استان صورت پذیرفته است.

جلایر همچنین از آزمون 3655 نازل سوخت مایع درسه ماهه نخست سال 94 خبر داد و گفت: از این تعداد آزمون نیز 3628 آزمون مطابق با استاندارد و 27 آزمون مغایر با استاندارد بودند.

مدیر کل استاندارد تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.