دبیر اجرایی نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا از دریافت 54 هزار و 765 مورد دعا توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد دعاهای رسیده 4 هزار و 800 مورد دعا به بخش ویژه جشنواره که ایران 1404 می باشد، اختصاص دارد.

ارسال 54 هزار و 765 دعا به نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان آقاکرمی با بیان این خبر گفت: با دریافت این تعداد دعا از سراسر کشور و نیز کشور های افغانستان و تاجیکستان و جمهوری آذربایجان پوشه دریافت دعاهای نهمین جشنواره دست های کوچک دعا به طور رسمی بسته شد.

وی با بیان اینکه از پذیرش دعاهایی که بعد از این به دبیرخانه جشنواره فوق ارسال می شود؛ معذور خواهیم بود، افزود: چرا که داوری مقدماتی نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا آغاز شده و دعاها توسط داروان اولیه در حال خوانش و گزینش برای مرحله نهایی می باشند.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان، آقایان حسین آذرنیا، سید رضا علوی، شهرام خدایی، حسن زاهدی و خانم ها زری عابدینی و زهرا کوهی را داوران اولیه و مقدماتی نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا عنوان کرد و گفت: دعاها بعد از خوانش توسط هیات داوران برای داوری نهایی گزینش می شوند.

آقاکرمی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اراک، تهران و ایلام به ترتیب بیشترین دعاها را برای نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا ارسال کرده اند و از سایر استان ها نیز دعاهایی برای جشنواره فوق ارسال شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: 65 درصد دعاهای رسیده توسط دختران زیر 12 سال و 45 درصد مابقی نیز توسط کودکان و نوجوانان پسر به این جشنواره ارسال شده است.

وی در پایان گفت: بعد از بررسی و داوری آثار، شاهد برگزاری برنامه اختتامیه نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا در مرداد ماه خواهیم بود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.