رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه پیش بینی کرد 30 هزار نو آموز کلاس اولی در سطح استانداشته باشیم و تاکنون 12 هزار نفر از نوآموزان کلاس اولی استان در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه ؛علی احمد حاتمی گفت: امسال به احتمال زیاد حدود 30 هزار نو آموز کلاس اولی در سطح استانخواهیم داشت و تاکنون حدود 30 درصد این افراد در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

وی افزود: سه هزار نفر از نوآموزان کلاس اولی استان که سال گذشته را در مراکز پیش دبستانی سپری کرده اند، اواخر سال قبل در طرح سنجش سلامت شرکت کردند.

حاتمی گفت: تعداد پایگاه های سنجش سلامت موجود در استان 20 پایگاه غربالگری اولیه و یک پایگاه تخصصی تست هوش است و نوآموزانی که در غربالگری های اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شوند، جهت غربالگری های تخصصی به درمانگاه های دولتی و خصوصی ارجاع می شوند.

وی گفت: والدینی که تاکنون نسبت به ثبت نام فرزندان کلاس اولی خود در مدارس اقدام نکرده اند برای ثبت نام اولیه و معرفی و ارجاع به پایگاه های سنجش سلامت به مدارس مراجعه کنند، زیرا تنها کلاس اولی هایی در مدارس ثبت نام نهایی خواهند شد که در طرح سنجش سلامت شرکت کرده باشند.

طرح سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی از 23 خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: کرمانشاه ، نوآموز ، کلاس ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.