تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان شرکت ملی حفاری ایران با دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: اين تفاهم‌نامه در راستای توسعه در امر آموزش و فنون تخصصی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به مدت پنج سال  انجام شده است.

عرشیان افزود: در سال 1387 اولین تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه پژوهشی به امضاء رسید که در قالب آن نخستین دفتر هماهنگی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: سمینارهای علمی پژوهشی، بازدیدهای تخصصی، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، اجرای بیش از 10 طرح تحقیقاتی در زمینه توسعه شبکه مخابراتی، تدوین اسناد فنی دستگاه‌های حفاری، طراحی و ساخت پمپ سیال حفاری، طراحی و ساخت خودروی مدیریت بحران‌های نفت و گاز، طراحی و ساخت یونیت‌های نمودارگیری از سیال حفاری از جمله دستاورهای این همکاری‌های علمی پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه تهران  هستند.

شرکت ملی حفاری ایران در دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید چمران، صنعت نفت، آزاد اسلامی، پارک علم و فناوری خوزستان و همچنین پژوهشگاه صنعت نفت دارای دفاتر هماهنگی امور پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار