مدیركل حمل‌ونقل و پايانه‌های استان تهران از آمادگی بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان تهران برای جابجايی مسافران تابستانی خبر داد و گفت: نظارت مضاعف بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بين راهی در ايام سفرهای تابستانی انجام می‌شود.

به گزارش حوزه راه و شهرسازی‌ گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا شهرکی ثانوی اعلام کرد: برای ایام تعطیلات عید سعید فطر جلسات مشترکی در این هفته با تشکل‌های صنفی حمل ونقل مسافری٬ پلیس راه شرق و غرب استان تهران و همچنین مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی تهران برگزار شد و بر این اساس کلیه سازمان‌ها و ادارات و تشکل‌های صنفی آمادگی خود را برای اجرای طرح جابجایی مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی از عید سعید فطر تا پایان شهریور ماه اعلام کردند.

وی افزود: در این خصوص تشکل‌های صنفی آمادگی کامل خود را جهت پاسخگویی به تقاضا و ارائه خدمات مطلوب در این ایام  اعلام کرده و تاکید داشتند مدیران شرکت های حمل ونقل و تشکل‌های صنفی حضور مؤثر در پایانه‌های مسافربری خواهند داشت و بر عملکرد زیر مجموعه خود نظارت می‌کنند.

شهرکی ادامه داد: بخشنامه همراه داشتن تجهیزات ایمنی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرکت‌های حمل و نقل و دفاتر نظارت این اداره کل در پایانه های مسافربری تهران ابلاغ شد که آنها با شیفت‌بندی و حضور مستمر و مؤثر نسبت به اجرای طرح کنترلی در این زمینه اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: گزارش موارد تخلف دریافتی از دفاتر نظارت٬ کنترل‌های جاده‌ای٬ پلیس راه٬ پیام‌های سامانه پیام کوتاه اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران به شماره ۸۸۹۰۷۰۰۳  ٬ وب کیوسک‌های نظر سنجی٬ صندوق‌های دریافت شکایات و گزارشات دریافتی از سایر ادارات کل حمل و نقل و پایانه های سراسر کشور با اولویت در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات بررسی و برخورد عاجل با رانندگان و شرکت‌های متخلف صورت می‌گیرد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان تهران افزود: تیم نظارت بر خدمات مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین برون شهری و تیم نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی به شکل مضاعفی در ایام سفرهای تابستانی به بازدیدهای سرزده اقدام می‌کنند .

شهرکی تأکید کرد: با افزایش دو لاین به سامانه دریافت الکترونیکی (ETC) در عوارضی  تهران – قم  و انشاالله استقبال هم استانی های عزیزی که در این مسیر  کثیرالتردد هستند امکان تسهیل عبور بیشتری از لاین های پرداخت نقدی در اختیار مسافرین عبوری  قرار می‌گیرد و شاهد ترافیک روان تری در  محل این عوارضی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار