فرماندار کهنوج گفت : در جشنواره ی هفته ی فرهنگی کرمان در تهران ، صد سفیر کشورهای خارجی و مدیران 200 شرکت بزرگ سرمایه گذاری داخلی و خارجی حضور دارند.







به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محسن صمدانی گفت : با حضور این افراد در این جشنواره شایسته است که از تمامی پتانسیل های موجود به طریقی بسیار حساب شده و مدیریت شده بهره بجوییم.

وی با اشاره به اینکه در جنوب کرمان 5 شهرستان در این جشنواره حضور فعال دارند افزود : تمام کسانی که تحت عناوین مختلف از شهرستان های جنوب استان در این جشنواره شرکت می کنند باید سفیران خوبی درمعرفی منطقه باشند.

وی خاطرنشان کرد : این جشنواره فرصت مناسبی برای تعامل باسایر استان های کشور درخصوص جلب سرمایه گذار و رونق گردشگری نیز می باشد.

صمدانی با اشاره به اینکه منطقه جنوب استان کرمان دارای پتانسیل های ویژه ای است گفت : شهرستان منوجان ، رودبار ، قلعه گنج ، کهنوج و فاریاب در جشنواره هفته ی فرهنگی کرمان درتهران حضور فعالی دارند.

وی با اشاره به اینکه300 غرفه در چهار سالن ، محصولات فرهنگی دیار کریمان را به نمایش می گذارند یادآور شد : هفته فرهنگی کرمان 16 تا 23 مرداد امسال به منظور نمایش جلوه های استان کرمان در پایتخت برگزار می شود.



انتهای پیام/ ا 
برچسب ها: حضور ، سفیر ، کشور ، خارجی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.