عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید پلیس راه محور قم - کاشان در محل تقاطع کنارگذر شرقی کاشان و جاده قدیم قم با حضور معاون مدیر کل راه شهر سازی استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان معاون فنی و امور عمرانی فرماندار کاشان در حاشیه این آیین گفت: این طرح با زیربنای 500 مترمربع در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع و اعتبار پیش بینی شده شش میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان ساخته می شود.

علیرضا چله دوان اظهار داشت: جاده کنار گذر شرقی کاشان به طول 28 کیلومتر از میدان امام علی (ع) در جنوب شهر کاشان آغاز می شود که امتداد آن تا کیلومتر یک و نیم محور قدیم کاشان - قم به انتها می رسد.

وی افزود: عملیات زیرسازی 11 کیلومتر از این جاده با 52 میلیارد ریال اعتبار و 45 درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

به گفته وی، هدایت ترافیک جاده ترانزیتی جنوب به شمال کشور (مسیر شهرهای اردستان و بادرود) به جاده کنارگذر شرقی، کاهش تصادفات شهری، جلوگیری از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر و کاهش ترافیک در بلوار قطب راوندی از مزیت های احداث کنار گذر شرقی کاشان است.

عملیات احداث پاسگاه پلیس راه در محو ر کنارگذر شرقی کاشان عملیات اجرایی ساختمان جدید پلیس راه محور قم - کاشان با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافری استان اصفهان، جانشین پلیس راهور استان، معاون عمرانی فرمانداری، سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان این شهرستان به زمین زده شد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث ، عملیات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.