نماینده مردم اصفهان گفت: اکنون ما در پیچ تاریخی بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و تنها تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در این میدان جنگ قرار گرفته و ما منتظر نتایج هستیم.

تیم مذاکره‌کننده در پیچ تاریخی سختی است/ به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک و حمیدرضا فولادگر از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور در نشست خبری از اهدای طوماری امضاء شده توسط مردم  اصفهان به مقام معظم رهبری خبر دادند.

سالک با اشاره به این طومار اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان براساس هدایت‌های مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای عمل کند که عزت و شرافت منافع ملی، قدرت و اقتدار کشورمان زیرسوال نرود و یک توافق خوب که به نفع اسلام و مسلمین باشد، انجام شود.

وی در ادامه افزود: اگر این توافق به نفع آمریکا باشد یعنی ما پایان انقلاب را امضاء کرده‌ایم و اگر آمریکا تسلیم خطوط قرمز ایران شود، یعنی آمریکا فاتحه و پایان خود را امضاء کرده است.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: اکنون ما در پیچ تاریخی بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و تنها تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در این میدان جنگ قرار گرفته و ما منتظر نتایج هستیم.

سالک تصریح کرد: مردم شرق اصفهان و اصفهان به منظور حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از یک توافق خوب و حفظ خطوط قرمز نظام، طوماری را که توسط همه ائمه جمعه و نخبگان و بسیاری از مردم امضاء شده، تهیه کرده اند که تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود.

وی بیان داشت: مردم شرق اصفهان با توجه به 8 سال خشکسالی که پشت سر گذاشته‌اند، اما همچنان در مواقع لزوم مانند راهپیمایی روز قدس حضورشان را نشان می‌دهند.

فولادگر نیز در ادامه بیان داشت: اکثر مردم شرق اصفهان جزو محرومان هستند، اما همیشه مشارکت 90 درصدی خود را در انتخابات و دیگر صحنه‌ها نشان داده‌اند.

وی گفت: امیدواریم امروز ظهر نتایج خوبی در راستای حفظ خطوط قرمز نظام حاصل شود و ایران فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نه بیشتر و نه کمتر از پروتکل و تعهدها ادامه دهد. 

سالک در ادامه تاکید کرد: آمریکا و گروه 1+5 در این مذاکرات هسته‌ای به دنبال فرسایش مذاکرات بودند و هستند و عدم اعتماد مردم ما به آمریکا و دبه درآوردن آنها در شرایط حساس این نگرانی‌ را برای مردم به وجود آورده است.

نماینده مردم اصفهان بیان داشت: با توجه به رکود اقتصادی در کشور آمریکایی‌ها می‌خواستند با فرسایش مذاکرات شرایط بالقوه را به بالفعل تبدیل کرده تا شرایط 88 را دوباره تکرار کنند، اما مردم ما حتی در شرایط محرومیت و تحریم نیز مدافع نظام و مقام معظم رهبری هستند.

فولادگر در ادامه افزود: حضور چند روزه تیم مذاکرات هسته‌ای در مقابل قدرت‌های جهانی بسیار باارزش است، هرچند که نقدهایی به آن وارد باشد، اما این حضور طولانی در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی تاکید کرد: وقت گذاشتن طرف غربی نشان دهنده به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی حقانیت و ایستادگی تیم مذاکره کننده است.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای باعث طولانی شدن مذاکرات شده و هرچند کنگره این جمع‌بندی را رد کرده و یا درست اجرا نکند و ما آمادگی همه‌جانبه مجلس را برای توافق خوب اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع ، نمایندگان ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار