جوان جویای نام و مدال آوری چون وادی، تنها به دلیل مشکلات مالی می خواهد از صحنه ورزش حرفه ای خداحافظی کند و این امر جای بسی تامل و تاسف برای ورزش ایلام دارد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، سال 1370 در اهواز به دنیا آمد و چون پدرش جودوکار بود خود نیز از همان دوران کودکی عاشق ورزش های رزمی شد از سال 84 به ووشو روی آورد، به دهلران رفت و در آنجا ورزش را بطور حرفه ای ادامه داد.

در این سالها مقام های استانی و کشوری زیادی کسب کرد اما مهمترین مقام ها ، مدال های طلایی بین المللی است که سال 91 در آلمان و امسال در تورنمنت بین‌المللی گرجستان  برای کشور خود به ارمغان آورد و توانست پرچم ایران را در بین پرچم های 7 کشور شرکت کننده با افتخار به اهتزاز درآورد.

مصطفی وادی در خصوص میزان تمرینات و مصدومیت خود گفت: از فروردین 94 بطور حرفه ای در اردوهای  استانی و کشوری شرکت می کردم که تقریبا 4 ماه در اردوی های پی در پی آماده سازی بودم و در این مدت انگشتم دچار شکستگی شد اما چون در گچ رفتن آن مساوی بود با عدم حضور در مسابقه، با همان حال شکستگی به تمرینات ادامه و دادم و در مسابقات شرکت نمودم.

وادی سخت ترین موقعیتی که در آن قرار گرفت را چنین بیان کرد: در راهی که برای رسیدن به مدال طلا طی کردم سختی های زیادی کشیدم از جمله کم کردن 7 و نیم کیلو برای رسیدن به وزن استاندار مسابقه، اما سخترین چیز بازی با حریف گرج بود که به جرات می توانم بگویم سخت ترین و طاقت فرساترین بازی زندگی من بود.

قهرمان ووشو اظهار کرد: هنگامی که روی سکوی قهرمانی رفتم خیلی خوشحال بودم اما در یک آن وقتی این فکر به ذهنم رسید که این آخرین سکوی بین المللی که روی آن می ایستم احساس ناراحتی زیادی به من دست داد.

وی تصریح کرد: دلیل احساس غم، مشکلات مالی و تحمل هزینه هایی که باعث شد وسایل شخصی چون تلفن همراه، کلاه و دستکش ووشو را بفروشم و کار به جایی رسید که برای پرداخت بدهی هایم می خواهم ماشینم را نیز به فروش بگذارم.

هزینه سفر را نیز شخصی پرداخت نمودم و هیچ یک از مسئولین حمایتی جزیی را نیز متقبل نشدند.

در پایان مصطفی وادی گفت: از پدر و مادرم که حامیان مادی و معنوی من بودند سپاسگذارم همچنین از دانشگاه محل تحصیلم و اداره ورزش دهلران که از لحاظ مالی کمی مرا حمایت نمودند تشکر می کنم.

جوان جویای نام و مدال آوری چون وادی، تنها به دلیل مشکلات مالی می خواهد از صحنه ورزش حرفه ای خداحافظی کند و این امر جای بسی تامل و تاسف برای ورزش ایلام دارد.حال باید دید که آیا مسئولان اقدامی خواهند کرد یا راه را برای خداحافظی اش هموار می کنند؟؟!

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.