رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشگاه بسیج، در آینده به عنوان یکی از قطب های علمی کشور جایگاه ویژه ای در نهضت علمی خواهد داشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ؛ در جلسه شورای معاونین و مسئولین اقشار بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "سعید دسمی" با حکم سردار "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین  به عنوان سرپرست دانشگاه بسیج منصوب گردید.


رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: دانشگاه بسیج رسالت تربیت کادر تخصصی بسیج و تامین محتوای مورد نیاز فعالیت های گوناگون این سازمان فراگیر را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت این دانشگاه و برنامه‌هایی که برای آن مدون گردیده است تاکید کرد: دانشگاه بسیج، در آینده به عنوان یکی از قطب های علمی کشور جایگاه ویژه ای در نهضت علمی خواهد داشت.

گفتنی است حجت الاسلام دسمی که هم اکنون معاون تربیت و آموزش بسیج نیز می باشد، اقدامات ارزنده‌ای در راه اندازی و توسعه کمّی و کیفی حلقات تربیتی صالحین در سراسر کشور داشته است.

وی که رییس حوزه علمیه حضرت بقیه الله عج تهران می باشد، سالهای متمادی است در درس خارج فقه و اصول شرکت می نماید.

دسمی در حوزه ی تدریس نیز فعال بوده که دروس عالیه فقه و اصول را در حوزه های علمیه و منطق- مدیریت فرهنگی و سایر دروس مرتبط را نیز در دانشگاه تدریس می نماید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار