قرارداد همکاری تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با این باشگاه نهائی شده و به امضای طرفین رسید.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تونی با حضور در دفتر باشگاه درتبریز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر امضا کرد.

علاوه بر تونی دستیاران این سرمربی پرتغالی شامل آنتونیو اولیویرا، جورج تاوارز( مربی دروازه بانان) و رودولفو لوئیز نیز قراردادهای همکاری خود با تیم تراکتورسازی تبریز را نهائی کردند.

تونی اولیویرا برای نوبت چهارم طی چهار فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سکان هدایت تراکتورسازان تبریز را بر عهده می گیرد.

این مربی کارکشته پرتغالی پیشتر در فصل دوازدهم لیگ برتر برای اولین سرمربی تراکتورسازی شد و با وجود کسب نتایج خوب دوهفته مانده به پایان لیگ برتر توسط مدیرعامل وقت باشگاه برکنار شد.

وی سپس در فصل 13 و 14 لیگ برتر جایگزین مجید جلالی و رسول خطیبی شد و توانست تراکتورسازی را در فصل 92-93 به قهرمانی جام حذفی و در فصل 93-94 به نایب قهرمانی لیگ برتر برساند.

آنتونیو ژوزه کونسیسائو اولیویرا ملقب به تونی در سال 1946 در شهر آنادیا در نزدیکی لیسبون پایتخت پرتغال متولد شد و در سنین نوجوانی فوتبال خود را در تیم سالسیانوس ده موگوفورس شهر زادگاهش آغازکرد.

وی از سال 1987 وارد حرفه مربیگری شد و در تیم های مختلفی همچون بنفیکا در سه دوره، بوردو فرانسه، سویا اسپانیا، گوانژو چین، الاهلی مصر، الاتفاق و الاتحاد عربستان و شارجه امارات به عنوان سرمربی مشغول به کار بوده است.

تونی 70 ساله دارای بالاترین درجه مربیگری یوفاست و به زبان های پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی می تواند صحبت کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.