رهبر حزب "خانه یهود" در ادامه تلاش مذبوحانۀ کابینه رژیم صهیونیستی در مختل‌کردن مسیر توافق هسته‌ای میان گروه 1+5 و ایران، خطاب به کشورهای غربی به آنها درخصوص تسلیم‌‌شدن در برابر جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه هفت رژیم صهیونیستی، رهبر حزب "خانه یهود" رژیم صهیونیستی از رهبران احزاب مخالف کابینه این رژیم خواست با اتحاد در مقابل ایران از حصول توافق هسته‌ای و برچیدن تحریم‌های تحمیل شدۀ غرب علیه این کشور جلوگیری کنند.

"نفتالی بنت،" وزیر آموزش رژیم صهیونیستی، در جلسه هفتگی حزب خانه یهود با اشاره به هراس این رژیم از لغو تحریم‌های غرب علیه کشور ایران گفت: "از این به بعد دیگر روز خوش نخواهیم داشت. این روزها، روزهای سرنوشت‌سازی برای ما خواهد بود. همان کشوری که تنها 3 روز پیش در روز جهانی قدس اعلام کرد که خواهان نابودی اسرائیل و ریشه‌کن کردن آن می‌باشد اکنون در حال مذاکره با قدرت‌های جهان است."

"مردم غرب باید بدانند که دولت‌های آنها اکنون در حال امضای توافق با کشوری ابرقدرت و حامی تروریسم هستند که قرار است به‌زودی صاحب هزاران میلیارد دلار شود."

"جهان غرب با این توافق در پی خودکشی دسته‌جمعی است. من به رهبران احزاب چپ، هرتزوگ، یائیر لاپید، و همه اعضای کنسِت می‌گویم: اگر امروز به انتقادات خود از کابینه خاتمه دهند، اتحاد ما برای مقابله با یک تهدید مشترک ممکن خواهد بود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۲ تير ۱۳۹۴
رژِم جعلی و اشغالگر و تحمیلی استکبار جهانی به مردم منطقه و ملت مظلوم فلسطین ، با سابقه ای ننگین در ترور و بمب گذاری و فساد و فحشا و قاچاق مواد مخدر و کشتار مردم بی گناه غزه و کرانه باختری ، به کشوری که منشاء آرامش و استقلال و استکبار ستیزی در جهان است و فعالیت های هسته ای ان تحت نظر آژانس می باشد ، برای توافق در باره زورگوئی های کشورهای استکباری و انحصار طلب در فعالیتهای هسته ای ، عنوان حامی تروریسم می دهد ، واقعا این صهیونیست ها خیلی پر رو و دروغگو و پلید هستند و صفات بارز خودشان را به دیگران نسبت می دهند .
آخرین اخبار