عسگری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: سیاست استراتژیک و راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای بحران کم‌آبی اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عسگری مسئول امور فرهنگی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و  پاکی وتعالی انسان است به تشریح برنامه‌های دینی و فرهنگی شرکت آبفار پرداخت.

 مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  از دیدار مدیر و معاونان شرکت آبفا با سالمندان بهزیستی، بیان احکام روز و تفسیر موضوعی برخی از آیات قرآن توسط امام جماعت شرکت را از دیگر برنامه‌ها در این ماه عنوان کرد.


همچنین وی با بیان اینکه در ماه رمضان حضور مردم در مساجد پررنگ‌تر از ماه‌های دیگر سال است، تصریح کرد: از امام جماعت روستاها خواسته شده تا در مراسم‌ها و سخنرانی‌های خود در این ماه به مصرف صحیح و صرفه‌جویی آب تذکر دهند.

 در پایان خاطر نشان کرد: سیاست استراتژیک و راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای عبور از بحران کم‌آبی اجرای برنامه‌های فرهنگی است که شرکت آبفار استان قم در این راستا اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است و در. سال جدید نیز اجرای هرچه بهتر کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ی

 

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.