مسئول کمپ کردان کرج که استقلالی‌ها در آنجا اقامت دارند، اعلام کرده باشگاه باید بدهی‌اش را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محجوب در مصاحبه‌های اخیر خود گفته بود باشگاه استقلال همچنان بدهکار است و باید برای تسویه حساب نهایی یک چک دیگر به کمپ کردان بدهد.
 
گویا این بدهی 35 میلیون تومان است. بد نیست بدانید افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تا به حالا یک چک 20 میلیون تومانی و 32 میلیون تومانی هم نقد به مدیر کمپ داده و اگر 35 میلیون دیگر پرداخت کند، مجموعاً این اردوی آبی‌پوشان نزدیک به 90 میلیون برای باشگاه آب خورده است.
 
*** استقلالی‌ها 8 میلیون اضافه به کمپ کردان داده‌اند

 از گوشه و کنار شنیدیم مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که نه تنها هیچ بدهی به کمپ کردان ندارند، بلکه 8 میلیون تومان هم اضافه بر سازمان به حساب مسئولان این کمپ واریز کردند. با این حساب نمی‌دانیم پس چرا مدیر کمپ کردان مانع سرویس‌دهی به استقلالی‌ها شده بود.
 
*** اختلاف 100 هزار دلاری استقلال با سزار

 استقلالی‌ها همچنان مشغول انجام مذاکره با برونو سزار برزیلی هستند و با این مهاجم به توافق ابتدایی رسیده‌اند. گویا این مصاحبه اختلاف مالی 100 هزار دلاری با استقلالی‌ها دارد و به همین خاطر تا به حالا سزار قراردادش را با استقلال نهایی نکرده است. هرچند استقلالی‌ها با این مهاجم بر سر مسائل مالی به توافق نهایی نرسیده‌اند، اما همچنان مذاکرات با مدیر برنامه‌های وی انجام می‌شود.
 
*** سه دیدار تدارکاتی استقلال در تهران
 پرویز مظلومی در نظر دارد تا سه دیدار تدارکاتی برای استقلالی‌ها در تهران برگزار می‌کند. بر اساس برنامه‌ای که سرمربی استقلالی‌ها دارد، این سه بازی در تهران انجام می‌شود به احتمال فراوان یکی از بازی‌ها با یک تیم لیگ برتری انجام شود و دو بازی بعد با تیم‌های لیگ یکی برگزار خواهد شد.
 
*** آبی‌پوشان پنجشنبه به تهران بازمی‌گردند

 استقلالی‌ها حدود یک هفته است که در کردان کرج اردویشان را برگزار کردند و اگر برنامه کادر فنی تغییر نکند، آبی‌پوشان پنجشنبه به تهران باز خواهند گشت. احتمال دارد پس از بازگشت استقلال به تهران تمرین تیم یک روز تعطیل شود و شاگردان مظلومی از شنبه هفته آینده دور جدید تمرینات‌شان را آغاز می‌کنند.
 
***‌سه خارجی در آب نمک استقلالی‌ها

 مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان خارجی همچنان ادامه دارد و در صورتی که سزار با آبی‌های پایتخت به توافق نرسد، عملکرد سه گزینه خارجی دیگر در لیگ‌هایی که حضور داشتند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا یکی دو روز دیگر وضعیت سزار مشخص خواهد شد.
 
*** پیشنهاد تیم ترکیه‌ای به ضرغام اسماعیل

 بازیکن عراقی مورد نظر پرسپولیس از یک تیم ترکیه‌ای پیشنهاد دارد و اگر سرخ‌پوشان برای جذب وی اقدام نکنند، او راهی لیگ ترکیه خواهد شد. این در حالی است که حسین هدایتی برای دادن بخشی از قرارداد این بازیکن اعلام آمادگی کرده بود. به همین دلیل درخواست پول بیش از سقف قرارداد پرسپولیسی‌ها برای جذب او دودل شده‌اند.
 
*** گابریل با 800 هزار دلار به لیگ عربستان رفت
 هافبک برزیلی پرسپولیس که از دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد داشت، سرانجام به تیم الفیصلی عربستان ملحق شد. شنیدیم این بازیکن با 800 هزار دلار به تیم عربستانی ملحق شد. گابریل به دلیل پیشنهاد مالی کمی که از تیم‌های لیگ برتری داشت ترجیح داد در لیگ عربستان توپ بزند.


انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، اخبار ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار