دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


مدیرکل مستعفی نهاد ریاست جمهوری گفت: گرایش ما به صورتی است که روی مشکلات مردم تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم پس طبیعتا بهترین توان، قدرت، تریبون و صدا، صدای مردم است که اسمش را خانه ملت گذاشته‌اند.


سخنگوی وزارت کشور گفت: هرگونه برگزاری تجمع بدون مجوز مشمول مقررات قانونی مبنی بر برگزاری تجمع غیرقانونی خواهد شد و ما آن را غیرمجاز می‌دانیم.


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حق الناس بودن رای مردم گفت: تکلیف ما در برگزاری انتخابات حراست از آرای مردم است.


استاندار تهران با اشاره به بی‌سابقه بودن مذاکره یک کشور با پنج قدرت جهانی در یک دوره زمانی طولانی گفت: تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.



با تصویب هیئت وزیران، مبلغ هفتصد و سی و سه میلیارد و نهصد و سی میلیون ریال برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه و تکمیل طرح های پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی در اختیار استانداری چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.



با تصویب هیئت وزیران، مبلغ پانصد و بیست و یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل در اختیار استانداری گیلان قرار می گیرد.


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ یکصد و نود و پنج میلیارد و ششصد و سه میلیون ریال برای بازسازی تأُسیسات زیربنایی خسارت‌دیده از سیل و طوفان و تأمین سود و کارمزد تسهیلات پرداخت شده به گلخانه‌داران خسارت‏دیده ناشی از خشکسالی، طوفان و ریزگردها در اختیار استانداری سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد.



معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:‌حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از پایان مذاکرات جاری در وین به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار