مديركل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: سازمان ها و ديگر دستگاه هاي اجرايي در ستاد ساماندهي طرح دريا همگام و همسو با اداره كل ورزش و جوانان باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مديركل ورزش و جوانان مازندران در جلسه ستاد ساماندهي و رسيدگي به مسائل مشكلات طرح دريا كه با حضور غلامرضا رضوي و حجت الله حيدري معاونين اداره كل و همچنين روساي ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در سالن اجتماعات شهيد زرهون برگزار شد، اذعان داشت: ديگر دستگاه هاي اجرايي مشاركت خوبي با دستگاه ورزش داشته باشند.

حبيب حسين زادگان ضمن تشكر از روسا ادارات و ناجيان غريق در طرح ساماندهي طرح دريا بيان داشت: در حال دستگاه ورزش و جوانان و نيروي انتظامي بيشتر از ارگان هاي ديگر در طرح دريا مشاركت دارند كه براي پيشبرد اهداف و خدمات رساني بهتر به مسافران همكاري ديگر دستگاه هاي اجرايي و ارگان ها نياز است.

وي با بيان اينكه نجات جان افراد مهمترين هدف و برنامه ما در طرح دريا است، تصريح كرد: در آستانه تعطيلات عيد بزرگ فطر قرار داريم و به طور حتم سواحل دريا در سراسر استان نسبت به گذشته شلوغ تر خواهد شد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اينكه ناجيان طرح دريا به خوبی به وظايف خود آگاه هستند و برای نجات جان افراد احساس مسئوليت دارند، افزود: با پيگيري دستگاه ورزش و جوانان در صدد هستيم مشكلات مالی و سخت افزاری ناجيان غريق در استان را مرتفع كنيم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رها ، سازی ، ماهی ، شفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.