شورای آموزش ورزش آذربایجان‌شرقی برای اولین بار در استان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این شورا به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونین و مسئولان گروه‌ها برگزار شد ، اسبقیان گفت : فعالیت های آموزش در گسترش علمی کردن ورزش نقش زیادی دارد.

وی تصریح کرد : زیربنای و رکن اصلی توسعه ورزش قهرمانی ، آموزش و علمی کردن ورزش استان است .

وی اظهارکرد: برطرف کردن نیازهای ورزشی استان و بالابردن شاخص‌های ارزشیابی،ساماندهی کلاسهای آموزشی هیاتهای ورزشی ویژه مربیان و داوران و کلاسهای ویژه پرسنل از اهداف این شوراست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : بدون خیزش آموزش بدون خیزش مربیان رشد و تعالی ورزش استان میسر نخواهد شد و یکی از اهداف مهمن ورزش استان برنامه ریزی لازم برای علمی کردن ورزش و حرکن به سوی تعالی ورزش استان است.

وی گفت : با پرورش فرهنگی و علمی معلمین ورزش که همان مربیان ورزش ایران اسلامی هستند ورشکاران میتوانند سفیران صلح ، محبت ، اخلاق اسلامی ، مودت ، پایمردی در عرصه جهانی باشند.

اسبقیان در ادامه گفت: برنامه ریزی و آموزشهای ما در عرصه مربیان باید بر اساس سیستم مدرن و به روز باشد در غیر این صورت بهره وری لازم بوجود نخواهد آمد و تمام اهداف ایجاد بستر توسعه برای پیشرفت مناسب است .

وی ارزش تجربه را در کنار علم دو بال و مکمل یک دیگر دانست که همچون تخصص و تهعد هستند.

بهمن مددی رییس گروه علمی و پژوهشی اداره کل گفت : در سال 94 تقویم ورزشی هیاتهای ورزشی جمع آوری شده و پیش نیازها نیز احصاء شده تا کلاسهای آموزشی بر اساس این تقویم برای هیاتهای ورزشی برگزار شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.