رئيس پليس راه استان زنجان از وقوع دو حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي اين استان خبرداد و گفت: متاسفانه در اين حادثه سه نفر كشته و يك نفر مجروح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ "علي اصغر شيرمحمدي" گفت: روز گذشته در محورهاي مواصلاتي استان دو حادثه مرگبار رانندگي به وقوع پيوست كه در اين حوادث سه نفر از هموطنان فوت و يك نفر مجروح شد.

وي ادامه داد: يكي از حوادث در محور فرعي شهرستان "سلطانيه" اتفاق افتاد كه در اين حادثه يك دستگاه پژو پارس به علت عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي واژگون شد كه راننده و دو نفر از سرنشينان آن مجروح كه جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه استان زنجان تصريح کرد: متاسفانه با خبر شديم دو نفر از سرنشينان پژو پارس به دليل شدت جراحات وارده جانشان را در بيمارستان از دست داده اند.

شيرمحمدي گفت: در حادثه اي ديگري در كيلومتر هشت محور "خدابنده -همدان" يك دستگاه پژو 405 با يك دستگاه پرايد برخورد کرد كه در اين حادثه راننده پرايد به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

وي با اعلام اين كه راننده اين خودرو نيز در بيمارستان جانش را از دست داد، گفت: علت اين حادثه از سوي كارشناسان انحراف به چپ پژو 405 اعلام شده است.


انتهای پیام/س

برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.