ما تاکنون بازیکن لیگ برتری جذب نکردیم چون بازیکنان خوبی داریم و احتیاجی به این کار نداریم.

 بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با تیم استقلال خوزستان بیان کرد:تیم در اردوی کردان کرج به سر می برد ولی به علت  کارهای اداری به اهواز برگشتیم و دو روز در اهواز خواهیم ماند و پنجشنبه دوباره کرج باز می‌گردیم.
 
وی در خصوص جذب نکردن بازیکنان لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات گفت: استقلال خوزستان تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کرده است و همگی از شرایط لازم برخوردار هستند برای همین نیازی به جذب بازیکن لیگ برتری نداریم، ما دو بازیکن برزیلی و چند بازیکن از تیم های ایران جوان و فولاد نوین و تیم‌های دیگر جذب کردیم که بازیکنان خوبی هستند و در حال حاضر نیازی به جذب بازیکن خارجی نداریم.
 
وی افزود: مهدی طارمی هم تا دو سال پیش در لیگ یک بازی می کرد ولی حالا همه تیم ها به دنبال او هستند و این نشان می دهد که بازیکنان لیگ بازیکنان بی کیفیتی هستند ولی اگر کادر فنی تیم ما تکمیل شده ولی درصورت تشخیص کادر فنی بازیکنان مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.
 
روشنایی در پایان اظهار داشت: قرار گرفتن در نیمه بالای جدول با توجه به تیم‌های قدرتمند زیادی که داریم بسیار سخت است ولی با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد سعی خواهیم کرد تیم را در سال آینده در لیگ برتر حفظ می کنیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار