سامان احتشامی آلبوم جدیدی را با عنوان «ملودی کافه» به زودی منتشر خواهد کرد که در نوع خود متفاوت و خاص جلوه می‌کند.

سامان احتشامی نوازنده پیانو، آهنگ ‌ساز، مدرس موسیقی و سرپرست گروه شرقی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات آلبوم جدیدش با اسم «ملودی کافه» گفت: من با استفاده از ساز ملودیکا تمبر صدایی جدید خلق کرده‌ام و علت نام‌گذاری آلبوم تاز‌ه‌ام به اسم «ملودی کافه» به حضور 5 سال پیشم در یک سمساری برمی‌گردد که با ساز ملودی آشنا شدم.

وی افزود: در ابتدا از سوی همکارانم استفاده از این ساز به دلیل شکل ظاهری‌اش،خلاف عادت به حساب می‌آمد. اما من آن‌ها را متقاعد کردم که با ساز ملودیکا می‌توانم کنسرت برگزار کرده و آلبوم ضبط کنم.

وی اضافه کرد: من براساس هدفی که در ذهنم می‌پروراندم با همکاری سینا سلیم‌زاده یکی از هنر جویانم یک سری از آثار آذری و کارهای دیگرم را با ساز پیانو و سازهای جنوبی و ملودیکا ضبط کردیم و در ادامه این فعالیت تازه‌ام در کنسرت‌های متعددی از جمله ارکستر گروه شرقی به سرپرستی خودم و ارکستر تخت جمشید به خوانندگی بیژن کامکار از ساز ملودیکا استفاده کردم.

وی در ادامه درباره حال و هوا و فضای آلبوم جدیدش اظهار داشت: آلبوم «ملودی کافه» دارای حال و هوای صمیمی است که بر حسب فضای حاکم بر آلبوم، کافه‌ای را ترسیم می‌کند که مردم در کنار نوشیدن قهوه به قطعات بی‌کلام آن گوش می‌کنند.

وی اضافه کرد: این آلبوم از 8 قطعه بدون کلام تشکیل شده که از جمله آن‌ها می‌توان به چند موسیقی فیلم‌های خارجی دهه‌ی 70 مثل «لاو استوری»، «پدر‌خوانده» و موسیقی فیلم‌های ایرانی مثل «خواب‌های طلایی» و آثاری که مردم با آن نوستالژی دارند اشاره کرد.

احتشامی در خصوص زمان انتشار آلبوم گفت: آلبوم «ملودی کافه» به زودی توسط آوای باغ مهر منتشر می‌شود. در حال حاضر مراحل ضبط و مجوز آلبوم به اتمام رسیده و دنبال برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتشار آن هستم.

وی در خصوص ویژگی‌ این آلبوم نسبت به سایر آلبوم‌هایی که تا کنون منتشر کرده، گفت: در این آلبوم از ساز ملودیکا در کنار ساز پیانو استفاده کرده‌ام و تا الان آلبومی از سوی هیچ هنرمندی تهیه‌ نشده که از ترکیب سازهای پیانو و ملودیکا،‌ قطعات قدیمی دوباره نوازی شده و صدای جدیدی به گوش مردم برسد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار