جمعی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، دادستان کل کشور نسبت به حل مشکلات شرکت سرمایه گذاری پدیده و موسسه اعتباری میزان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ،در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید از نیمه دوم سال گذشته تابحال برخورد با دو جریان بسیار مهم و فراگیر یعنی شرکت سرمایه گذاری پدیده و موسسه اعتباری میزان صدها هزار خانوار و بلکه چندین میلیون نفر را درگیر خود کرده است. صرفنظر از اینکه ده ها هزار شغل مستقیم و چندین برابر آن در مشاغل تولیدی و صنعتی و خدماتی از بین رفته و خیل عظیمی از نیروی کار بیکار شده اند و خانواده های آنها در این مدت نسبتا طولانی به مشقت افتاده اند که تولید یک شغل در این وضعیت مصداق جهاد اقتصادی می تواند باشد.

هزاران پیامک و تماس و مراجعه ای که هر روز از جانب موکلین به ما می رسد گویای شدت گرفتاری ها و مشکلات و دغدغه هایی است که قشر عظیم مردم را درگیر کرده است. متاسفانه برخوردهای صورت گرفته از جانب مسئولین هم این اوضاع را پیچیده تر و نگرانی های مردم را بیشتر کرده است.

بدین وسیله از حضرتعالی که نگاه مثبت و سازنده و موثری دارید حسب وظیفه قانونی خود تقاضا داریم برای برون رفت از این وضعیت و احتمالا حل این مشکلات و به نتیجه رسیدن آنها دستور فرمائید کلیه فعالیت های این دو بنگاه بزرگ اقتصادی به روال قبل به دست خود مدیران و دست اندرکاران این دو مجموعه و یا هر کدام از آنها که بنا کننده و توسعه دهنده و سازنده آن بوده اند، موقتا به مدت یک سال سپرده شود، به شرط اینکه در قبال تعهدات لازم وباهمکاری و حمایت و نظارت دستگاه های ذی ربط مشکلات و تخلفات احتمالی را بر طرف و تمامی مدارک و ضوابط قانونی را کسب کنند و این حرکت عظیم را در بستر قانونی قرار دهند.

بدین طریق مشکلات برطرف و مردم آرام می شوند، اعتماد سرمایه گذاران به سرمایه گذاری و تولید و اشتغال و کار آفرینی جذب می گردد و همچنین این فعالیت ها در ریل قانونی حرکت خودش را به شرط موفقیت با تکیه بر توانمندیهای بخش خصوصی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسانیان
۲۰:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۴
باسلام. من از سپرده گذران موسسه میزان هستم.تمام اعضای خانواده من در این موسسه سپرده گذاری کردند که تمام دارایی خانواده دراین موسسه سپرده گذاری شده و اکنون زندگی ما خیلی سخت میگذرد از مسئولین تقاضا دارم که هرچه زودتر مشکلات این موسسه را حل کنند تا تمامی سپرده گذاران به حق و حقوق خود برسند