مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: تشویقات و تخفیفات ویژه ای به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تعلق می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان ؛ محمدعلی یوسفی افزود : متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی از ابتدای ورود و در تمام دوران فعالیت مورد حمایت قرار میگیرند.

وی گفت : سرمایه گذاران صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از ابتدای عقد قرارداد با شرکت شهرکهای صنعتی با 5 نوع تخفیف و تشویق حمایت می شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی خاطر نشان ساخت : تخفیف در عرصه های بزرگ زمینهای ناهموار و تخفیفات ویژه برای ایثارگران و نخبگان از جمله تخفیفاتی است که در هنگام عقد قرارداد به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی تعلق می گیرد.

یوسفی افزود : 10درصد تخفیف در در حقوق انتفاع زمين و یکسال تنفس در مناطق کمتر توسعه یافته و 5 درصد تخفيف و شش ماه تنفس در سایر مناطق از جمله این تشویقات در حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : شهرکهای صنعتی مانه و سملقان , جاجرم و شماره 3 بجنورد و کلیه نواحی صنعتی استان؛ مناطق کمتر توسعه یافته و شهرکهای صنعتی بجنور د 1 ، کارگاهی ، بیدک ، شیروان ، اسفراین ، فاروج جزو مناطق توسعه یافته محسوب می شود.

محمدعلی یوسفی به تخفیفات بهره برداری زودتر از موعد واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت : در صورتی که واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی زودتر از موعد تعیین شده و رعایت ضوابط و مقررات ؛ به بهره برداری برسد مطابق دستورالعمل، اقساط باقیمانده آن واحد صنعتی بخشوده می شود.

وی خاطر نشان ساخت : به عنوان مثال برای واحد صنعتی که در 12 ماه به بهره برداری برسد امکان بخشودگی اقساط تا 65 درصد قیمت اولیه زمین وجود دارد.

یوسفی حمایت از صنایع کوچک و متوسط را مهمترین برنامه شرکت شهرکهای صنعتی دانست و گفت: این شرکت با ایجاد و توسعه امکانات زیربنایی شهرکها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری متعدد از متقاضاین سرمایه گذاری حمایت می کند.

هم اکنون کلیه 14 شهرک و ناحیه صنعتی موجود در استان خراسان شمالی قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.