مدیر مرکز خدمات و رفاه اجتماعی منطقه یک گفت: مرحله اول طرح حامی که شامل توزیع سبد کالا بین نیازمندان منطقه است از 26 خرداد ماه سال 93 آغاز شده و تا پایان سال 94 ادامه دارد.

مجید سعادتمندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،،‌ اظهار کرد: سهمیه منطقه یک برای توزیع سبد کالا بین نیازمندان 2 هزار سبد کالا است که حدود 900 سبد کالا تا کنون بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه گفت: افراد خیر توسط نواحی منطقه به مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک معرفی شده‌اند  تا مبلغی را به حساب کالای شهروندان واریز کنند.

سعادتمندی تصریح کرد: کمک هر فرد خیر برای یک سبد کالا صد هزار  تومان در نظر گرفته شده است که این سبدها در سوله بحران ازگل نگهداری می‌شوند و از طریق نواحی به دست نیازمندان می‌رسند.

وی افزود: در حال حاضر 700 میلیون تومان به شرکت خدماتی کالای شهروند توسط خیرین واریز شده که به صورت سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سعادتمندی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی واقعی نیازمندان و ثبت در سامانه مرکز رفاه و خدمات اجتماعی است که با اجرای مراحل بعدی طرح حامی در زمینه کار آفرینی و آسیب‌های اجتماعی و گردشگری و به طور کل ماموریت‌های خدمات اجتماعی به افراد نیازمند امکانات داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار