رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بردسكن از آغاز عمليات شانه سازي محور بردسكن –سبزوار از سوی عوامل راهداري اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه راه و شهرسازی‌ گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ کامیار رضا ریاضی با بیان اینکه محور بردسکن -سبزوار یکی از محورهای مواصلاتی بسیار مهم و ترانزیتی است که ترانزیت عبوری شمال کشور را به جنوب کشور ارتباط می‌دهد، گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری و همچنین با هدف حفاظت و جلوگیری از تخریب رویه آسفالتی راه های ارتباطی، عملیات گسترده شانه سازی محور بردسکن –سبزوار به وسیله عوامل راهداری این شهرستان آغاز شده است.

وی در خصوص اهمیت حفظ شانه های راه اظهار کرد: یک شانه خوب در صورت بروز نقص فنی در خودرو و نیاز به پارک و یا انحراف از جاده، نقش مهمی در کاهش بروز حوادث جاده ای خواهد داشت.

ریاضی در ادامه افزود: با شروع این عملیات تاکنون حدود ۱۹ کیلومتر یعنی ۶۰ درصد عملیات به پایان رسیده که ۱۵ کیلومتر دیگر نیز به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک دستگاه گریدر و سه دستگاه کامیون و یک دستگاه بولدزر و یک دستگاه لودر در این محور مشغول بکار هستند.

وی همچنین از حذف دو نقطه پرحادثه و احداث دو پارکینگ به همراه تیغ زنی، تنظیم شیب شیروانی و تنظیم ورودی و خروجی پل‌ها و تنقیه آنها، تابلو گذاری و بوته زنی زیر گاردریل ها و جلوی قرنیزها در محور بردسکن –سبزوار با پیشرفت ۶۰ درصدی خبر داد و گفت: انشالله با تخصیص قیر امولسیون به میزان یکصد تن، عملیات سیل کت این محور نیز به طول ۱۰ کیلومتر در ادامه همین عملیات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار