علت جدایی کاسیاس از رئال فاش شد

والدین دروازه بان صاحب نام تیم ملی اسپانیا مدعی شدند، رئیس باشگاه رئال‌مادرید کاسیاس را مجبور به ترک این باشگاه کرده است.

علت جدایی کاسیاس از رئال فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: ایکر کاسیاس پس از 16 فصل حضور در تیم رئال مادرید این تیم را به مقصد پورتو پرتغال ترک کرد.
 
سایت باشگاه رئال مادرید صفحه اصلی خود را به این مسئله اختصاص داد و کاسیاس را به " بزرگترین دروازه‌بان تاریخ این باشگاه و فوتبال اسپانیا" توصیف کرد.
 
با این وجود والدین دروازه بان تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با ال موندو گفتند فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از زمانی که دور دوم ریاستش را در این باشگاه آغاز کرد( سال 2009) با ایکر رفتار بدی داشته است.
 
مادر کاسیاس گفت:او تحت فشار روحی و روانی بود و آنها با او رفتار متفاوت نسبت به دیگران داشتند من شاهد بودم که او سالها است رنج می برد این فلورنتینو بود که او را مجبور کرد از باشگاه بیرون برود چون ایکر می خواست دروازه بانی‌اش را در رئال‌مادرید پایان دهد.
 
وی افزود: پورتو برای کسی مانند ایکر تیمی درجه 3 است یک قهرمان جهان نمی‌تواند در پورتو به کار خود خاتمه دهد والدین کاسیاس مدعی شدند، این بازیکن قربانی اقدام هماهنگ شده ای بودند که نهایتا باعث شد کاسیاس تصمیم به ترک رئال بگیرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کاسیاس ، مادرید ، پرتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار