دارنده دو مدال طلای جهان می گوید به هیچ عنوان دوست نداشتم به دلیل آسیب دیدگی شرایط حضورم در رقابت های زیلکوفسکی لهستان فراهم نشود.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:علی رغم آنکه در رقابت های انتخابی تیم ملی قهرمان شدم اما مسئولان فنی فدراسیون کشتی تصمیم گرفتند تا بار دیگر من را در تورنمنت لهستان محک بزنند که با کمال میل این موضوع را پذیرفتم و به همین منظور نیز تمریناتم را جهت شرکت در این میدان برنامه ریزی کردم.

وی با اشاره به مصدومیتش تصریح کرد:چند روز پیش در حین تمرین کشتی از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شدم که با تشخیص پزشک تیم ملی از همان ناحیه عکس ام آر آی گرفتم و پس از اعلام نتیجه مشخص شد آسیب دیدگی شدید بوده و پارگی فیبرهای عضلانی ساق پا بوجود آمده و به همین دلیل باید حداقل سه هفته را تا بهبودی کامل استراحت کنم و تمرینات را نیز به صورت انفرادی ادامه دهم.

دارنده دو مدال برنز جهان اضافه کرد:با توجه به این که رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان اوایل مردادماه برگزار می شود به طور حتم نمی توانم در این رقابت ها شرکت کنم و علی رغم میل باطنی باید در تهران بمانم؛البته باز هم تصمیم با کادر فنی تیم ملی است.

یزدانی تاکید کرد:من امیدوار بودم آسیب دیدگی ام چندان جدی نبود و می توانستم با قدرت در جام زیلکوفسکی لهستان کشتی می گرفتم که البته با همه وجود نیز برای محقق شدن این موضوع تلاش کردم اما حالا که شرایط حضورم در این میدان فراهم نشده با جدیت کارم را برای شرکت در مسابقات جهانی 2015 و کسب یک مدال خوشرنگ و سهمیه المپیک دنبال خواهم کرد.

گفتنی است کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، نظر خود در مورد آسیب دیدگی رضا یزدانی کشتی گیر آزاد کار وزن 97 کیلو گرم کشورمان این طور  اعلام کرده است:

بنا به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی به عمل آمده و تشخیص متخصصین مربوطه در خصوص آسیب دیدگی رضا یزدانی، با توجه به آسیب دیدگی و پارگی فیبرهای عضلانی ساق پا و خطر DVT (تهدید سلامتی به علت اختلالات انعقادی و احتمال به وجود آمدن لخته خون و سکته مغزی و یا قلبی در کشتی گیر مذکور) و نیز لزوم استفاده از داروهای آنتی گواگولان (ضد انعقاد) لازم است به مدت سه هفته استراحت کامل داشته باشند. بدیهی است هرگونه اقدام به فعالیت های تمرینی بعد از زمان استراحت تعیین شده، منوط به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی کامل از نامبرده از سوی متخصصان مربوطه خواهد بود.از این رو با عنایت به موضوع فوق الذکر، هرگونه فعالیت بدنی مشارالیه در اردوهای تمرینی تیم ملی کشتی بزرگسالان آزاد، از نظر کمیته پزشکی غیر مجاز بوده و مسئولیت هرگونه فعالیت تمرینی نامبرده، در خارج از اردو نیز مستقیما بر عهده کشتی گیر ذیربط خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار