معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اخطار ماده 25 قانون برنامه پنجم گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اجرای افزایش مرخصی زایمان در انتظار واریز و ابلاغ اعتبار این طرح از سوی دولت است.

محمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با واریز مبالغ پرداختی از سوی دولت، سازمان تامین اجتماعی طرح افزایش مرخصی زایمان را اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با مطالعه و رصد این سازمان، 47 هزار نفر از 145 هزار نفر زنانی که، پس از یک دوره 18 ماهه بعد از 6 ماه مرخصی به کار خود بازگشته‌اند، شغل خود را از دست داده‌اند.

معاون فنی و درآمد این سازمان در پایان از آسیب‌های اجرای این طرح گفت:با توجه به نرخ بیکاری در جامعه افزایش مرخصی زایمان از 6 به 9 ماه ممکن است موجب از دست دادن اصل شغل افراد شده و امنیت شغلی آنان را تهدید کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۹۴
مرخص زیاد دادن دردی را دوا نمیکنه!
دولت اگر میخواهد اوضاع جمعیت در کشور سرو سامان بگیره باید فکر اساسی کند برای ازدواج این همه جوان بیکار و مجرد!
یکی که استخدام شده و ازدواج هم کرده و بچه هم دارد، دولت چسبیده که تشویقت میکنم بچه دوم هم بیار سوم هم بیار چهارم هم بیار !!! در حالی که نسل یکی که نه ازدواج کرده و نه شغل داره منقرض میشه، اما کسی نیست که فکری براش بکنه !!!
آخرین اخبار