2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه برای ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا ( ع) شهرستان بیرجند هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسئول کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند گفت: این کلینیک اولین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خراسان جنوبی در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند با پیشرفت 90 درصدی آماده بهره برداری شده است .

آذر کیش گفت: ساخت زیربنا و ساختمان این کلینیک با متراژ 2 هزار متر مربع به اتمام رسیده است که هم اکنون 25 متخصص و فوق تخصص در این کلینیک ، بیماران را ویزیت می کنند .

2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه برای ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا ( ع) شهرستان بیرجند هزینه شد .

وی افزود : پزشکان این کلینیک در 12 رشته تخصصی از جمله اطفال ، گوش و حلق و بینی ، ارتوپد و جراحی به مداوای بیماران می پردازند .

اذرکیش با بیان اینکه محوطه این کلینیک با فضای 4 هزار متر مربع هنوز آماده نشده است گفت : برای آماده شدن این فضا به یک میلیارد تومان دیگر نیاز است تا کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) به طور کامل به بهره برداری برسد .

همچنین یک دستگاه آمبولانس با هزینه 800 میلیون تومان برای افزایش خدمات دهی به بیماران ، به بیمارستان تأمین اجتماعی بیرجند اختصاص یافت .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.