مراحل انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز نهایی شده و این تیم فردا رسما به اهوازی ها منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با کنار رفتن برادران شفیع زاده از جمع خریداران تیم فولاد نوین، جهانداری به تنهایی مراحل انتقال امتیاز این تیم به استقلال اهواز را دنبال می کند.


اسپانسر جدید چک داد

تیم استقلال اهواز با اسپانسر جدید تا پایان مهر ماه سال جاری رسما مالک امتیاز لیگ برتری فولاد نوین می شود. طبق توافق که استقلال اهواز با اسپانسر جدید داشت مقرر شد این تیم در چند قسط 2 میلیاردی به فروش برسد از این رو با وجود این که این که امتیاز لیگ برتری فولاد نوین به استقلالی ها واگذار می شود ولی چک های دریافتی تا پایان مهر ماه سال جاری به ترتیب نقد خواهد شد.


استقلالی ها 4 میلیارد کسر کردند

در حال حاضر توافق بین طرفین صورت گرفته است و 4 میلیارد بابت انتقال امتیاز دسته دومی استقلال اهواز به فولاد از مبلغ 10 میلیار کسر خواهد شد . به این ترتیب فردا کارهای مربوط به انتقال این امتیاز انجام می شود و تیم به طور کامل به استقلالی های اهواز واگذار می شود.


فردا تکلیف مربی مشخص می شود

انتقال تیم فولاد نوین به استقلال اهواز مراحل پایانی را طی می کند. این رو آنها مذاکره جدی با مربیان مد نظر خود را آغاز کرند و فردا با برخی از آنها مذاکرات نهایی را انجام می دهند که در صورت توافق با یکی از آنها قرارداد خواهند بست.از فرهاد کاظمی ،مرزبان و استیلی به عنوان گزینه های تصدی این پست نام برده می شود و بگویچ از این لیست خارج شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار