رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان برخی چالش‌های موجود در مذاکرات هسته‌ای هستم، اما در کل حرکت روبه جلو است و در شرایط فعلی می‌توان به نتیجه‌ای رسید.

حرکت مذاکرات هسته‌ای در کل رو به جلو بوده و می‌توان به نتیجه‌ای رسیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام صحن علنی مجلس به همراه برخی نمایندگان و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید به بازدید از نمایشگاه عکس شهدا که در داخل خانه ملت برگزار شده بود، پرداخت.

وی این نمایشگاه را متشکل از عکس‌هایی پرمعنا و الهام‌بخش از شهدا و خانواده‌های آنان دانست و افزود: نقشی که خانواده‌های شهدا برای حفظ سنت فکری آنها در جامعه به دوش می‌کشند به صورت تاثیرگذار و جذاب در این نمایشگاه نمایان بود.

لاریجانی تاکید کرد: توصیه می‌کنم طوری عمل شود که در شهرها هم از اینگونه نمایشگاه‌ها استفاده شود تا حس غیرت دینی و مجاهدت گسترش یابد و به تفکر صحیح جامعه جهت داده شود.

رئیس مجلس در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تلاش خود را انجام می‌دهند و مسیر روشن و فکر شده‌ای کاملا تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم این عقلانیت در طرف مقابل وجود داشته باشد تا از زمان به درستی استفاده کند و تصور نکنند که پایان وقت فرصتی خواهد بود برای آنکه آرای جدیدی را وارد صحنه مذاکرات کنند.

لاریجانی تاکید کرد: آنها تصور نکنند که حداکثر فشار را در اینجا بر ما وارد کنند، زیرا گاهی فشار زیاد ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند و این تاکتیک‌ها برای مذاکرات سهل و آسان است.

وی اظهار داشت: وقتی این مذاکرات یک امر پیچیده است، باید در مورد امور مورد مذاکره از قبل فکر شده باشد.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در جریان برخی چالش‌های موجود در مذاکرات هسته‌ای هستم، اما در کل حرکت روبه جلو است و در شرایط فعلی می‌توان به نتیجه‌ای رسید.

شایان ذکر است؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در انتها دفتر یادبود شهدا را امضاء کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار