به گزارش خبرنگار
حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر حسینی در جمع روسای مراکز و واحد های استان لرستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: دانشگاه از سه ضلع اساسی دانشجو، کارمند و اعضای علمی تشکیل شده است که محور اتصال این سه ضلع تکریم، احترام و ارتباط موثر می باشد.
حسینی بابیان اینکه باید نقاط مثبت دانشگاه پیام نور برجسته شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با توجه به سیستم آموزشی دانشجو محوری خود به خوبی توانسته است فارغ التحصیلانی را تربیت کند که با کسب رتبه های برتر در مقاطع ارشد و دکتری بتوانند در مقاطع بالاتر، تحصیلات عالیه خود را ادامه دهند.
حسینی عنوان کرد: در راستای کاهش هزینهها سعی کردهایم که جلسات خود را با رؤسای دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم تا با صرف کمترین زمان و هزینه، بهطور آنلاین با رؤسای دانشگاهها و مدیران در ارتباط باشیم.
وی با اشاره به کاهش بودجه عمرانی این دانشگاه گفت: بودجه عمرانی دانشگاه پیام نور در سال 94، بیش از 40 میلیارد تومان است و این در حالی است که در سالهای گذشته تا 170 میلیارد تومان بودجه عمرانی به این دانشگاه اختصاص می یافته است.که این اعتبار صرفا برای نگهداری ساختمان ها کفایت می کند تا اینکه بخواهیم کار توسعه عمرانی را در دانشگاه دنبال کنیم افزود: پایین بودن بودجه عمرانی در کار دانشگاه مانع ایجاد کرده است؛ البته این مشکل در کل کشور وجود دارد.
حسینی ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام انتخاب رشته توسط داوطلبین ورود به دانشگاه و همچنین ثبت نام براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) افزود: تبلیغات و معرفی دانشگاه به جامعه، ایجاد بسترهای لازم جهت درآمدزایی و مشارکت با بخش های خصوصی، برگزاری کلاسهای آموزشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه، برگزاری آموزش های کوتاه مدت، ثبات مدیریتی، عدالت در پرداخت پاداش و اضافه کار، تشکیل کمیته های مختلف نظارتی، عدم تبعیض و تفاوت، ارتباط موثر با بخش صنعت، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های اساتید دانشگاه پیام نور در تمامی زمینه ها و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی را از جمله موارد مهم، حائز اهمیت و قابل تامل در بحث جذب دانشجو، ایجاد انگیزش و اهداف دانشگاه دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در ادامه این نشست روسای مراکز و واحد ها به بیان دیدگاه ها، نظرات و راهکارهای لازم، علمی و عملی در خصوص معرفی دستاوردهای دانشگاه، مشتری مداری، جذب دانشجو، ارتقای برند دانشگاه، استفاده بهینه از منابع با بهره وری بالا، درآمدزایی و تعامل با سازمان ها و بخش های مختلف صنعت و همچنین ایجاد انسجام، همدلی و همزبانی پرداختند.
انتهای پیام/