راه آزادسازی فلوجه هموار شد

ارتش و نیروهای مردمی عراق با تصرف هفتاد در صد شهرستان صغلاویه راه را برای آزاد سازی فلوجه هموار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ارتش و نیروهای مردمی عراق با تصرف هفتاد در صد شهرستان صغلاویه راه را برای آزاد سازی فلوجه هموار کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین از ادامه عملیات نظامی ارتش و نیروهای بسیج مردمی در حومه شهرستان های فلوجه و صغلاویه در استان الانبار خبر داد.

این در حالی است که نیروهای بسیج مردمی در حمله گسترده ای جاده اصلی امداد رسانی به تروریست های مسلح «گروه تکفیری صهیونیستی داعش» در الکرمه را مسدود کردند.

محمد شریف، گزارشگر المیادین در این باره گفت: نیروهای مسلح عراقی با حمایت نیروهای بسیج مردمی پیشروی قابل ملاحظه ای در حومه شهرستان صغلاویه داشتند.

ارتش عراق در حمله به شهرستان صغلاویه در استان الانبار که بیست و پنج کیلومتر مربع مساحت دارد بیش از هفتاد در صد این شهرستان را به تصرف نیروهای خود درآورند.

این در حالی است که در حومه رودخانه فرات نیز نیروهای بسیج مردمی با تصرف منطقه ای در مجاورت پل ژاپنی پیشروی خود را به سوی مرزهای فلوجه آغاز کرده اند.

ابو علی الجیبراوی، یکی از فرماندهان سازمان نظامی بدر در گفتگو با المیادین درباره چگونگی عملیات گفت: عده ای از نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی از منطقه ناعمیه و عده ای نیز از محور الکرمه و عده ای نیز با ورود به سمت پل الستر فلوجه را محاصره خواهند کرد و اهالی این شهرستان را از دست تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش نجات خواهند داد.

گزارشگر المیادین در ادامه با اشاره به یک تونل گفت: این یکی از تونل هایی است که تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش حفر کرده اند که حدود یک تا یک و نیم کیلومتر طول دارد.

وی افزود: حملات توپخانه ای و موشکی دشمن در خط دفاعی تروریست های «تکفیری صهیونیستی داعش» که در فلوجه متمرکز شده اند همچنان ادامه دارد. این خط دفاعی سد محکمی در برابر نیروهایی است که به سمت فلوجه در حال پیشروی هستند.

محمد شریف افزود: با ورود تجهیزات نظامی جدید نیروهای بسیج مردمی در حمله ای کوبنده آخرین خط امداد رسانی به تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش را قطع کردند. این جاده مواصلاتی فلوجه را به منطقه الگرمه متصل می کرد.

گزارشگر المیادین در پایان گفت: تلاش بی وقفه نیروهای عراقی برای پاکسازی تروریست ها در مناطق آزاد شده همچنان ادامه دارد تا این «گروه تکفیری صهیونیستی داعش» را در فلوجه در شرق استان الانبار نیز شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار