مدیرکل امورمالیاتی استان گفت: در سه ماهه نخست امسال در استان 47 میلیارد تومان مالیات اخذ شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد، انوری در دیدار با امام جمعه بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: از این میزان 35 میلیارد تومان مالیات مستقیم و 12 میلیارد تومان نیز مالیات ارزش افزوده و کالا و خدمات است.

وی خاطر نشان کرد: امسال 14 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات به شهرداری ها و دهیاری ها ی استان بابت عوارض پرداخت شده است.

انوری در پایان به عملکرد سال گذشته مودیان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد و افزود:مودیان موکلفند تا پایان تیر ماه سال جاری اظهار نامه ی خود را تسلیم کنند تا بتوانند از تسهیلات و معافیت های مندرج در قانون مالیات های مستقیم استفاده کنند.

نماینده ی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: پرداخت مالیات منجر به تقویت نظام اسلامی و بی نیازی کشور از سایرکشورها می شود.

آیت الله مهمان نواز افزود : اگر مردم در پرداخت مالیات کوتاهی کنند این بدآن معناست که نظام خود را به دست فراموشی سپرده اند و در اینصورت ، دولت هم توان ارائه خدمات به آنها را نخواهد داشت .

نماینده ی مردم خراسان شمالی درمجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مسئولین در اخذ مالیات بین اغنیاء و محرومین باید جهت انصاف را در نظر داشته باشند .

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نیز در ادامه گفت : منابع مهم مالی کشورهای پیشرفته از اخذ مالیاتی است که از مردم دریافت می کنند.

قائم مقام نماینده ی ولی فقیه ددر خراسان شمالی خاطر نشان کرد: پرداخت مالیات در واقع خدمات رسانی مردم به خود ویک وظیفه شرعی است که فرار از آن نه تنها زرنگی محسوب نمی شود بلکه نوعی خیانت به خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند است.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: بجنورد ، وصول ، مالیات ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.